joi, 3 septembrie 2009

Şi alte noutăţi...

Parteneriat local pentru educaţie Roşia Montană Gold Corporation-Asociaţia Ovidiu Rom –program de responsabilitate socială

„ Succesul în meseria de dascăl depinde de modul cum identificăm diferenţele dintre copii, dar şi de valoarea pe care o dăm acestor diferenţe, adică le vedem ca cerinţe faţă de activitatea noastră…

Fiecare copil e o valoare conturată de educaţie, e o individualitate în marele grup al formării, e o diferenţiere ce se vrea sprijinită…

Noi, dascălii, trebuie să găsim cea mai bună cale pentru a răspunde acestor cerinţe… Prin ei, energia, dăruirea si competenţa noastră îşi cer dreptul la cuvânt…”(L.M.)

Copiii sunt cei care dau glas zâmbetului ...mii de glasuri, cuvinte şi voie bună le-am simţit în fiecare zi la ATELIERUL DE VARĂ de la Şcoala cu clasele I-IV şi Grădiniţa cu program normal Gura Roşiei( înv. LILIANA MURSA , ed. MARIANA MERA)

PLANTELE au fost adevărate magii prin care copiii inventau poveşti, desluşeau mistere sau învăţau fiecare părticică din viaţa lor.

Prin dorinţa copiilor de a descoperi, totul s-a transformat într-un joc... în care actori eram fiecare dintre noi, fiecare jucându-ne rolul şi învăţând ceva nou. Am cules flori, am citit poveşti despre plante, le-am sădit şi le-am zâmbit în fiecare zi!

Am învăţat alături de cei veniţi pentru prima dată, drumul SPRE ŞCOALĂ. Am văzut că nu e simplu să ştii cine eşti, ce statut ai , care sunt preferinţele şi preocupările şi mai ales să poţi să-ţi exprimi sentimentele.

Părinţii au fost alături de cei mici şi au venit la proiectul final să vadă că orice lucru nou învăţat de la cei mari merită atenţie şi va contribui în timp la formarea lor.

Sunt patru ani de când am început acest proiect şi sperăm că frumoasa poveste “Un Şotron şi 10(zece) Picături, Poveşti,Pepeni pătraţi, Pitici şi..”.nu se termină aici .Pe parcurs vom înţelege mai bine dansul naturii, al numerelor şi al literelor.

Poţi să te dai bătut şi să spui Noapte bună! Sau poţi să-ţi iei inima-n dinţi şi să spui BUNĂ DIMINEAŢA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu